Yo

Es jau trīs dienas cīnos ar bizbizmārītēm. Šie mazie kukainīši, kas man parastos apstākļos ļoti patīk, katru dienu pa logu starpām uzrodas vienā no viesnīcas istabiņām. Tāpēc esmu kļuvusi par bizbizmārīšu slepkavu- kaut kā taču vaļā no viņām ir jātiek, tad nu ņemu veco, labo draugu Putekļusūcēju un sāku darboties. Ik pa laikam tikai pasaku- sorry. Sirdsapziņas pārmetumi ir, bet, kad vienkopus redzu tik daudz kukaiņu (tas nekas, ka glītu), vismaz man rodas sajūta, ka atrodos kādā šausmenē par kukaiņu invāziju vai ko tamlīdzīgu.

Cita starpā-Kopš draugos esmu norādījusi savu atrašanās valsti, man ik pa laikam raksta visādi musulmaņi, kas dzīvo Anglijā. Baigi grib čatot. Nesaprotu, kas par lietu. Pēdējā vēstule bija šāda: "Hello gorgeous. Nice fotos. i hope we can be nice friends and enjoy nice chats too. have a nice day. I am a nice mature man from uk."
Nezinu- smieties vai raudāt :D Smieklīgi un nožēlojami vienlaicīgi.

Katru dienu, kad eju uz darbu, tikai skatos un priecājos:

2 komentāri:

Oshainais teica...

Nebūtu uzrakstījusi, nesaprastu, ka priecājies, hehe.
Ivi, pasmaidi! :*

AiVanna - blabber teica...

ai,tā tāda neizdevusies bilde! :D

Ierakstīt komentāru