Dziesmu vācelīte

Klausos pilnīgi visas dziesmas pēc kārtas. Visu, kas vien manā itunes atrodas, nešķirojot pēc vecuma, izpildītāja vai jebkā cita.
Vispār teikšu, ka tas ir varen jautrs pasākums, sevišķi tāpēc, ka iespējams dzirdēt tādas dziesmas, par kuru eskistenci jau sen esi aizmirsis, bet, kad izdzirdi, sirdī siltums ielīst :D Piemēram, patlabam Backstreet Boys dziesmas man sagādā ļoti jaukus brīžus :D

Tieši vēl nesen domāju, ka gribētos vēlreiz uz viņu koncertu. Nekad neaizmirsīšu to brīdi, kad viņi iznāca uz skatuves. Mēs ar Baibu saskatījāmies un vienkārši sākām smieties par to, cik vienlaikus forši un smieklīgi un absurdi tas ir. Pēc visiem šiem plakātu, T-kreklu un plastikāta sirsniņu no "Bravo" žurnāla laikiem...labi es laikam pārāk aizrāvos.

Atgriežoties pie "dziesmu vācelītes". Paklausoties, kas man te sakrājies, laikam jāatzīst, ka esmu viens pamatīgs popkultūras upuris. Kā, lai savādāk izskaidro Avrilu, Attomic Kitten, Enrique Iglesias, Spice Girls, Beyonce, Britney un tā tālāk un tā joprojām. Turklāt man pat roka neceļas, lai to visu dzēstu ārā. Šausmas! Tikai pēdējo divu gadu laikā klāt nācis kaut kas pieauguša cilvēka cienīgāks.

Hmm, jāpagriež klusāk. Savādāk Braiens, Niks, Kevins, Hovijs un A.J. vēl nonāks līdz kaimiņu ausīm.

Cheers!

2 komentāri:

ilvija.k teica...

Un es domāju, ka esmu tāda vienīgā. :D

AiVanna - blabber teica...

:D nop!

Ierakstīt komentāru