Ivonna Sirmā

Esot prom no Latvijas, ilgu laiku es un mans vēders (arī ar mūžam izsalkušo Kasparu priekšgalā) esmu sailgojusies pēc tādiem normāliem latviešu ēdieniem- vārītiem kartupeļiem ar krējumu, mammas cepeškrāsnī ceptajām vistas kājiņām, kotletēm, karbonādēm un tā tālāk un tā joprojām.

Kartupeļus māku uzvārīt un šo to pagatavot arī māku, taču kotletes, karbonādes un cepeškrāsnī gatavojamie kulinārijas brīnumi vismaz man ir bijusi tāda kā "mammu teritorija". Tie ir tie ēdieni, ko parasti visgaršīgāk un labāk māk uztaisīt mamma vai oma, tāpēc nemaz neesmu centusies pati kaut ko no tā visa pagatavot, lai gan vismaz teorētiski zinu kā tās lietas darās.

Taču tagad man tā līdz kaklam šejienes pārtika, ka pati sāku rosīties. Un izdevās. Pirmo reizi cepeškrāsnī ceptās vistas kājiņas nepiedega, nebija arī pārāk jēlas, savukārt kotletes neizjuka un garšoja vienkārši ideāli.

Nākamā misija- karbonāde.

;)

:D


4 komentāri:

ilvija.k teica...

Uztaisi vistas fileju ar sieru cepeškrāsnī. Tur vēl bija jāliek sīpoli, tomāti, utt.. Tas bija mans pirmais cepeškrāsnī gatavotais gaļas ēdiens. :)

AiVanna - blabber teica...

hmm,izklausaas labi ;)

ilvija.k teica...

http://virtuve.calis.lv/receptes/foto-receptes/pamatedieni/vistas-fileja-karumniekiem/

;)

AiVanna - blabber teica...

ak tu mazā kārumniece :D

Ierakstīt komentāru