Laimei daudz nevajag

Šodien nedaudz aizrāvos un ļāvos sirojumiem pa veikaliem. Vēlāk, kārtojot visu skapī, secināju, ka liela daļa nopirktā nebija tas, ko man patiešām vajadzēja.
Gāju iepirkties ar domu, ka vajag svārkus un apavus darbam, bet no veikala izgāju arī ar žaketi, kleitu, šalli un jauniem zābaciņiem!
Bet kas par laimi, kas par prieku! :D Esmu pārliecināta, ka sievietēm iepērkoties izstrādājas laimes hormoni vai kaut kas tamlīdzīgs. Cits ir jautājums, kur un kad sapirktais apģērbs reāli tiks uzvilkts mugurā, bet tas jau nav svarīgi... Tāpat es pēc kādiem diviem mēnešiem skatīšos skapī un teikšu- man nav ko vilkt mugurā.

Par apģērbu runājot- iegāju šodien H&M, paņēmu rokās smuku krekliņu ar Tweety attēlu, paskatījos uz birku un tur rakstīts: "Made in Latvia." Paskatījos vairākas reizes un tiešām, nepārskatījos. Ražots Latvijā.
Nebija ne jausmas, ka H&M apģērbus šuj arī Latvijā. Lai gan, cik zinu, Brocēnos ir viens uzņēmums, kas pēc pasūtījuma šuj arī "Hugo Boss" drēbes. Maza gan tā pasaule.

3 komentāri:

ilvija.k teica...

Es par šito brīnījos 6dien. Ieraudzīju, ka vienam manam H&M krekliņam ir tāda pati birka. Otrs gan bija Turcijā ražots. :D

AiVanna - blabber teica...

man šķiet,ka viņiem kaut ko ražo visās lētā darba spēka valstīs. katra lupata no citurienes

ilvija.k teica...

Žēl tik, ka nav iedomājušies te arī atvērt veikalu, ja jau apģērbu šuj.

Ierakstīt komentāru