Blāa

Tā kā man nepatika Ice Age pirmā filma, tad šo gadu laikā tā arī neesmu papūlējusies noskatīties pārējās divas daļas. Šodien gan garlaicības un intereses mākta izlēmu noskatīties- izrādās, nav nekāda vaina! Datorā gan neglabāšu, jo diez vai otro reizi skatīšos.

Ļoti gribas noskatīties kādu tiešām labu filmu, ne tikai komēdijas, tāpēc visu vakaru rakņājos pa torentiem. Gribas redzēt kaut ko tādu, pēc kā raisās lielās pārdomas vai vienkārši iespaids ir tāds, ka vēl ilgi par redzēto jādomā. Tā man bija ar The Notebook- ilgi pēc noskatīšanās vēl pārdzīvoju (I know- Chick Flick!).

Šķiet, ka tagad visu filmu filma ir Avatar. Bet tik izmisusi un nogarlaikojusies, lai to noskatītos, VĒL neesmu. :D Atvainojos tiem, kam patīk. Mani tikai nedaudz atbaida tas, ka filmas ietekmē sāk sarasties visādi nerdi, kas sevi nokrāso zilā krāsā un paši brīvajā laikā dzīvo tajā pasaulē. Uzdzen šermuļus un atgādina lielo sajūsmu ap Zvaigžņu kariem, kuru n-tās daļas es noskatītos tikai tad, ja man par to maksātu.
Atgriežoties pie Avatar- internetā redzēju vienu čalīti, kurš ļoti lepni rādīja, ka pāris sekundēs māk uzlikt Avatar "seju"- respektīvi, nokrāsot seju zilu un uzlikt elfam līdzīgas ausis. Nice... Nemaz nesākšu par internetā klīstošajām nerdu erotiskajām fantāzijām Avatar gaumē.
Bet, lai jau Džeimsam Kameronam šogad veicas Oskaros. Varbūt dabūs vēl klāt kādu savai "mazajai" kolekcijai.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru