Šodien taču 11.novembris!

Visiem sveiciens Lāčplēša dzimšanas dienā! :D

Skatos, ka internetā uz šo datumu panesusies patriotisma tēma. Diena.lv aptaujājusi rīdziniekus par to, kādam viņuprāt jābūt patriotam. Aizdomājos par to, ko es atbildētu, lai gan jāatzīst, ka man nekas īpaši spīdošs un oriģināls neienāca prātā. Laikam jau īstenam patriotam jāmīl gan savu zemi, gan savu valsti, kodolīgi izsakoties.
Es tādā gadījumā esmu puspatriote, jo mīlu savu zemi, ne valsti.

Ja runājam par valstiskām lietām, šodien misters Šķēle nācis klajā ar vienkārši superīgu domu graudu: "Patlaban svarīgākais ir celt valsts un cilvēku pašapziņu; valsts vadītājs nedrīkst izskatīties pēc sabraukta ezīša." Love it!

8 komentāri:

ilvija.k teica...

Manī nav ne smakas no patriotisma, varbūt tikai pieradums. ;)

AiVanna - blabber teica...

Izskatās, ka tavās un Latvijas attiecībās iestājusies rutīna :D

ilvija.k teica...

Runājot par patriotiem - vai tad tavai Gaujai ārpus Latvijas var nopirkt kabeli? Tā tak mūsu vietējā. :)

AiVanna - blabber teica...

nosaukums ir vietējais, detaļas ir no Ķīnas :D tā kā nebūs problēmu atrast lādētāju

ilvija.k teica...

Skaidrs. Vai tad raibaļa vēl nav klāt? :D

AiVanna - blabber teica...

ir, ir jau kūtī

ilvija.k teica...

Super! Tad gaidu, kad tu aizvilksies iepirkt kabeli. ;)

AiVanna - blabber teica...

nu ieej tagad kaut kad. esmu skaipā

Ierakstīt komentāru