Z-svētki

Kas tev ir pirmais Ziemassvētku tuvošanās priekšvēstnesis?
Man tā viennozīmīgi ir Coca-Cola reklāma ar daudzajām braucošajām mašīnām un gaismiņām. Pagājušajā nedēļā dzirdēju pa radio dziesmu no reklāmas un uzreiz iedomājos- aa,jā, drīz būs Ziemassvētki.
Šogad gan sanāk bez ģimenes, bet būs jau labi, jo esmu ar savu Saulīti :* Lai gan nenoliegšu, šajā laikā īpaši ilgošos pēc mīļajiem. Labi, ka janvāra sākumā būsim jau mājās. Wiii.
Mūsu boss darbiniekiem 17.decembrī rīko Ziemassvētku pārtiju Swanedžā. Būs izēšanās jūras ēdienu restorānā- garneles, krabji, es nāku!

Tad nu noskaņai, lai iet:

10 comments:

ilvija.k teica...

Wīīīīī.... sejā atplauka plats smaids, redzot to reklāmu. Pie mums vēl nav manīta. :)

AiVanna - blabber teica...

jā,bet droši vien, ka pirmās ziemassvētku reklāmas jau iet vaļā :D mums jau veukalos ir ziemassvētku dāvanas.

ilvija.k teica...

Nevienu Ziemassvētku reklāmu neesmu vēl redzējusi. :D

AiVanna - blabber teica...

Nee, tam nu gan es neticu. Ap so laiku jabut vismaz vienam kaadam gudrajam, kas bliez valjaa reklaamu uz sveetkiem. Tad tu neesi veel redzeejusi. :D

ilvija.k teica...

Šodien braucot pār VEF tiltu, tur uz to pussabrukušo māju, bija uzlika sulu spiedes Stollar Ziemassvētku reklāma. :D

AiVanna - blabber teica...

oo, kāda laba ideja dāvanai! :D :D

ilvija.k teica...

To, kurš man uzdāvinātu Stollar sulu spiedi Ziemassvētkos, es mīlētu līdz mūža galam. :)
P.S. Cik tālu tava Gauja tikusi?

AiVanna - blabber teica...

It kaa sodien jaabuut, bet veel nav. Gaidam. Man jau ladetajs tapat nav, tas vel janoperk. Es tev velak kadu sms uzraxtisu ;) gribas zinat, kaa tev

ilvija.k teica...

Ok. :)
P.S. Mums iet labi. ;)

AiVanna - blabber teica...

Super! :))

Ierakstīt komentāru