Šainīga diena (kā Ildze teiktu)

Šodien jūtos vienkārši supertruper labi. Lai gan man bija jābeidz darbu piecos, tiku mājās jau trijos. Turklāt no pirmdienas līdz trešdienai man ir brīvs! Wii!

Darbā arī baigi labi gāja. Džeina- mans boss- bija pārgurusi no iepriekšējā vakara četrām vīna glāzēm. Tad nu abas tā riktīgi sarāvām un divos jau viss bija pabeigts. Nebija vairs nekā ko darīt, tāpēc arī tiku mājās.

Starp citu, viņa man stāstīja, ka pēdējo 10 gadu laikā kopš viņa te strādā, viņai bijuši tikai daži gadījumi, kad darbinieki bijuši pabriesmīgi.
Pirmā meitene sāka romānu ar pavāru no restorāna un tāpēc viņai bija citas domas galvā, ne strādāšana. Un tad bija viena francūziete, kurai nebija pilns simts. Džeina domā, ka viņa kaut ko lietoja- vienreiz viņa ne no kā pēkšņi sāka bļaut uz Džeinu, turklāt viņa vajāja vienu džeku, kurš strādāja bārā. Vajāja- vārda tiešākajā nozīmē.
Es teiktu, ka laba slikto darbinieku statistika, ņemot vērā, ka runa ir par 10 gadu periodu.

p.s. vakar vienā istabā pats no sevis mūsu acu priekšā ieslēdzās televizors. Hmmm...

1 komentārs:

Oshainais teica...

šainīga, šainīga! hehe
es arī sāku ticēt spokiem, kas dzīvo tavā namā!

Ierakstīt komentāru