"Black Eyed Peas" un filozofēšana par plikumiem

Beidzot noskatījos to "Black Eyed Peas" desmit minūšu garo klipu, par ko Baiba man teica. Un jāsaka, ka man ļoti, ļoti patīk. Es kā jau vienmēr sāku fanot tad, kad dziesmas vairs ne pavisam nav jaunas :D

Šoreiz nenodarbošos ar pirātismu, bet gan ielikšu tikai linku uz video. Brīdinājums skatītājiem ar vājākiem nerviem- pašā sākumā rāda Džastina Bībera reklāmu.

http://www.youtube.com/user/blackeyedpeasvideo?blend=1&ob=4#p/f/1/CUFsQ5lTo6g
________

Nedaudz pafilozofējot- nekad nebiju domājusi, ka popmūzika attīstīsies šādā virzienā. Ar to gribu pateikt, ka mūsu "Backstreet Boys" un "Spice Girls" laikos tik ļoti nekultivēja seksu. Labi, "Spice Girls" skraidīja apkārt pusplikas, taču viņas viena ar otru nemaigojās, turklāt dziesmu teksti bija daudz nevainīgāki.
Tad jau nāca Britnija, kas ar katru gadu kļuva arvien plikāka un uzvedās "seksīgāk". Tagad ir Lady Gaga. Tas, ka 10 gadus vecas meitenītes (un jaunākas) pusplikas lēkā pie Lady Gaga "Bad Romance" man uzdzen šermuļus. Youtube ir daži šāda veida video un man ir ļoti neērti tos skatīties.
Bet Kristīnas Agileras jaunais "Not My Self Tonight" video...vispār bez komentāriem.

Negribu izklausīties pēc vecmodīgas omītes, bet- kas par daudz, tas par traku!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru