Pāārtīiii


Ar ko tev asociējas vārdu salikums- darba ballīte? Man uzreiz prātā nāk- iespēja redzēt pālī cilvēkus, kurus ikdienā redzi tikai lietišķā, darba situācijā.

Nē, nu nav jau tā, ka visi pārdzērās, bet bija atsevišķi eksemplāri (galu galā- ap galdu nepārtraukti staigāja džekiņš, kurš piepildīja tukšās glāzes ar šampanieti, kā arī bārā dzērieni bija par brīvu). Piemēram, ir mums tāda Klēra, kura sēž ofisā. Nevienam viņa īsti nepatīk, viņa tāda nelaipna, turklāt viņai esot arī romāns ar galveno pavāru, kurš ir precējies. Jā, tad nu viņa bija iespīlējusies ciešos džinsos un topiņā, apkārusies ar spīguļiem un uz priekšu. Glāze pēc glāzes, līdz sāka parādīties visādas interesantas grimmases, pozas, kā arī flirtēšana ar jau minēto šefpavāru, kurš gan neizskatījās visai laimīgs par sev veltīto uzmanību. Par Klēru jāpiebilst- kam gan negadās, vai ne? Tikai viņai jau ir pāri trīsdesmit un tas sāka tā diezgan skumji izskatīties.
Šodien darbā viens teica: "Spriežot pēc viņas vēmekļiem, viņa bija dzērusi ļoti daudz sarkanvīna." Labu apetīti! :D

Tad vēl neizpalikām bez ierastās Z-svētku apdāvināšanās. Mūsu priekšnieks izvilka Borata peldkostīmu. Kur nu vēl ierēksi par šefu, ja ne darba ballītē?

Starp citu, tā ballīte notika restorānā Ocean Bay, forša vieta. Pie blakus galdiņa sēdēja vesels bariņš ar tantēm. Vecums- sākot no 50 gadiem un uz augšu. Šajā sakarā gribēju pateikt- nekad nebiju redzējusi tādas tantes dejojam Poker Face un I`ve Got a Feeling.

Par mani pašu- tas, ka neuzvilku kleitu nekādi neuzlaboja manu veselību. Kad bijām tikuši līdz saldajam ēdienam, iesnu dēļ vairs nejutu tā garšu. Visu vakaru mans labākais draugs bija kabataslakatiņš (un arī vīna un šampanieša glāze). Rezultātā, naktī, kad iegāju gulēt, man palika vēl sliktāk- kakls bija ciet, deguns arī. Nevarēju normāli paelpot. Trakākais, ka nākamajā dienā uz darbu. Bet kaut kā šo dienu izvilku. Mans deguns jau ir sasniedzis koši sārtu Rūdolfa toni un balss šad tad skan tā it kā es iepriekšējā dienā būtu dzērusi uz nebēdu, pa virsu uzpīpējot vēl kādas četras paciņas cigarešu.

Bet tā pasākums bija ļoti ok. Tagad tikai jāveseļojas. Apčī

7 komentāri:

ilvija.k teica...

Jums tur tematiskais pasākums bija? :)

AiVanna - blabber teica...

nē. Tie kroņi ir tāda tradīcija Z-svētkos viņiem

ilvija.k teica...

Skaidrs. :) Mēs vakar bijām uz Izzi Ziemassvētku balli. Ierašanās kā pasaku tēliem. Tad nu es biju princese ar kroni galvā, bet Reinis bija burvis ar apmetni un tizlu burvja zizli rokās. :D

AiVanna - blabber teica...

to skatu gan es gribētu redzēt :D

Oshainais teica...

Gribu redzēt Klēru! :D

AiVanna - blabber teica...

man negribējās likt, bet labi,ielikšu ;)

ilvija.k teica...

Kad būs bildes mums atsūtītas, tas aizsūtīšu tev kādu. :D

Ierakstīt komentāru