Let it snow

Es vairs neko nesaprotu. Kad tad īsti sākas tie Ziemassvētki?

Angļiem lielā ēšana sākas 25.decembrī (no rīta sāk un vakarā nobeidz) un laikam 26.-ajā viņiem ir arī Boxing Day, kad ver vaļā dāvanas. Es nezinu, vai tas, ko tikko izstāstīju ir pareizi, bet vismaz tā es atceros no man stāstītā. Viss jūk kopā. Tagad nesaprotu- vai rīt darbā ir jāsaka viesiem- Merry Christmas- vai nē.

Visiem, kas prasa, stāstām, ka Latvijā nekādu tītaru uz galda neliek- cūkas šņukurs gan ir galvenā tradīcija :D Lai gan es nezinu nevienu latvieti, kas reāli to gardumu pēdējo gadu laikā ir tiešām licis galdā. Bet smieklīgi redzēt angļu reakciju :D

Lai gan daudzviet Anglijā arī šogad ir sniegs, mums no rītiem ir tikai salna un sasalušas peļķes. Es gan te ziņās skatos, ka kartē nedaudz uz augšu angļiem ir baigā stihija (kas Latvijā noteikti tiktu dēvēta par normālu ziemas dienu). Jebkurā gadījumā, vienā pilsētiņā galveno ceļu aizslēdza un 100 cilvēkiem nācās nakti pavadīt lielveikalā. Viņiem tur vispār esot jautrs pasākums izvērties. Bet bērniem sapņu piepildījums- nakts lielveikalā (kā Reiniks dziedāja).

Tas, kas mani satrauc vārdu salikumā "sniegs" un "Anglija" ir haoss, kas valda lidostās. Piemēram, vakarnakt nakts lidojumi vispār tika atcelti, turklāt Hītrovā, Gatvikā un Stanstedā arī pa dienu lidojumi kavējās par vairākām stundām. Vienas lidmašīnas pasažieri lidmašīnā sēdēja piecas stundas pirms tā pacēlās. Es ļoti ceru, ka sniegs te vairs nebūs janvāra sākumā, kad mēs lidojam uz mājām.

Bet ko nu par stihijām- priecīgus Ziemassvētkus. Novēlu vismaz brīvdienu laikā nedzirdēt un neizrunāt vārdu- krīze! Turās :*

5 komentāri:

ilvija.k teica...

Ziemassvētku vakars ir 24. decembrī. 25. decembris ir pirmie Ziemassvētki un 26. decembris - otrie Ziemassvētki. ;)

ilvija.k teica...

Atceros, ka pagājušā gadā Anglijā vienu dienu bija -2 grādi vai -4 grādi un tāds neliels sniedziņš. Viņi to pasludināja par dabas katastrofu. Tika slēgtas skolas un daudzas citas iestādes. Jocīgie cilvēki. :D

Oshainais teica...

Es arī atceros, ka šveiciešiem un francūžiem stāstījām, ka mums -10 līdz -20 grādi ziemā ir normāla parādībā, viņi bija tādā šokā, ka sāka virināt savus atlantus, lai pārliecinātos vai nav kko sajaukuši un mēs nedzīvojam Sibīrijā, haha.
Priecīgus Tev arī svētkus, maziņāaaa! ;*

P.S. Tā kā man nav uzticība Latvijas pastam, jautājums vai katriņu saņēmi?

AiVanna - blabber teica...

Es iedomājos to skatu, kā viņi virina atlantus :D mēs jau visādus brīnumus te viņiem stāstam. citreiz kaut ko piepušķojam, lai pašiem jautrāk :D

AiVanna - blabber teica...

Es šodien saņēmu. Kad atnācu vakarā mājās, katiņa jau bija priekšā! paldies :* Man jau arī vajadzēja iedomāties sasūtīt visiem kartiņas, bet es pārāk slinka esmu :(

Ierakstīt komentāru