Agādinājums par 21.gs. slimību

Tā, es tagad kā omīte kratīšu ar pirkstu!
Vienkarši šodien, nākot mājās, atkal sevi pieķēru pieres raukšanā. Visu laiku raucu pieri, kā veca tante. Tas man no darba ar datoru, ik pa laikam sevi pieķeru.
Un tad aizdomājos, kā mani ietekmējusi katras darba dienas pavadīšana pie datora - nereti gandrīz 10 stundas dienā, turklāt vairāk nekā gadu!
Kad sāku strādāt, nebija ne vainas, taču ar laiku sākās briesmīgas galvas sāpes - izrādījās, pakausī asinsvads aizsprostojies, jo spranda stīva no vienas pozas visu dienu, redze vēl sūdīgāka palikusi, staigāju ar līku muguru, paspēju vēl ziemā uzbaroties (labi,labi,dators mani nebaroja,es pati, es pati :D) Bet diezko labs kopskats laikam neveidojas - man ir tikai 22 gadi!!! :D
Tāpēc šī stāsta morāle - bērni mazāk pie datora un vairāk kustamies.
Klausam tanti, Ivonnu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru