Jaunākā mode vai kā?

Par bērnu lietām neko daudz nezinu, taču ik pa laikam uz ielas redzētais liek man saraukt pieri un domāt- vai tas ir normāli?

Runa ir par vecākiem, kuri savus bērnus pa ielu ved "pavadiņā". Bērnam siksna ap kaklu gan nav aplikta. Abas rokas ieliktas tādos kā iemauktos, kas ieskauj plecus, lai gan šodien redzēju arī citu variantu- pavads piekarināts pie bērna mugursomas. Kad šādu skatu redzēju piermo reizi, domāju, ka pārskatījos. Taču gadījās to redzēt vēl pāris reizes, tāpēc secināju, ka tas laikam te ir pieņemami...

Varbūt tā ir jaunākā mode, taču mani redzētais vienmēr atstāj bez valodas. Skats kā māmiņa PAVADĀ ved apmēram sešgadīgu bērnu...
Kas to, lai zina- kad man būs bērni, varbūt tā arī gribēsies darīt, taču vismaz pagaidām es to nesaprotu. Vai tiešām tik grūti bērnu vienkārši pieskatīt, vai turēt pie rokas, kad ģimene iet pa ielu? Izskatās, ka pavadu nākas likt lietā vecāku slinkuma dēļ, nevis tāpēc, ka tas nepieciešams.

P.S. Kādreiz man likās, ka kaķi pavadā vest ir dīvaini. Tas laikam nav nekas, salīdzinot ar šo.

4 komentāri:

ilvija.k teica...

Tā pavadiņa ir baigi labā lieta. Noder tādiem nevaldāmiem bērniem, kuri var pēkšņi izdomāt, ka ies uz otru pusi, skries zem mašīnas vai ko tamlīdzīgu. Un ir bērni, kuri labāk vārtīsies pa ielu histēriski bļaudami, nekā ies pie rokas. Šitās pavadas ir nevis māmiņu slinkumam, bet gan bērnu drošībai, ja sanāk pārvietoties vietās, kur ir "dzīva" satiksme. Domāju, ka pati gan tādu nelietošu, bet nu tad jau redzēs.... :) Lielākoties tomēr tās pavadas izmanto sīkajiem, kuri ir tikko staigāt iemācījušies un viņiem ir "es pats visu māku" periods, kad tāds mazais skrien uz visām pusēm. Bērns tiek pieskatīts, bet netiek ierobežota viņa kustību brīvība un vēlme izzināt pasauli. Piekrītu, dīvaini gan izskatās. :D
P.S. Arī kaķi vasarā vedu ārā pavadā. :D

AiVanna - blabber teica...

paldies par izglītojošo info ;)
es laikam esmu vecmodīga, man negribētos ne kaķi, ne bērnu vadāt aiz siksniņas. vienkārši jokains skats :D

Oshainais teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Oshainais teica...

Es arī laikam esmu vecmodīga, vai arī pietiekoši sapratusi par bērnu audzināšanu pēdējos mēnešos. Šķiet, ka tā ir tāda mūsdienu slimība, sekas šodienas dzīvesstilam - vecākiem nav laika pieskatīt savus bērnus, jo ir jāpelna nauda, veikalos pērkam modificēto pārtiku, tv kanālos ir viena vienīga vardarbība n shit n so on. Tad nu, lūk, finālā tiek izdomātas bērnu pavadiņas, jo visa tā bardaka rezultātā vecākiem nav bijis ne laika, ne saprašanas kā izaudzināt pienācīgu atvasi! Ja godīgi, es neredzu nekādu aizbildinājumu šai lieta, ja vien bērnam nav mental retardation.

Ierakstīt komentāru