Hello

Kādu laiciņu apzināti biju nozudusi, jo, godīgi sakot, man pēdējā laikā ļoti apnikuši visa veida sociālie portāli-draugiem, twitter, facebook. Vārdos nevaru izteikt, cik ļoti tie mani garlaiko. Ik pa laikam uznāk vēlme no kāda izdzēsties, taču, ja gribu skaitīties žurnāliste, man jābūt mūsdienīgai un jāseko visam līdzi :p Tā kā es atvainojos, ja kādam neesmu atbildējusi, bet es labošos- no šodienas atgriežos apritē.

Turklāt jau kādu nedēļu esmu apaukstējusies. Tagad jau jūtos daudz, daudz labāk, taču visu iepriekšējo nedēļu mocījos ar iesnām, klepu un šķaudīšanu. Bet tas jau laikam normāli pavasarī.

Lieldienas pavadīju darbā, bija ļoti, ļoti daudz darba. Man radies iespaids, ka te nevienam šie svētki neko īpašu nenozīmē. Man Lieldienas vienmēr asociējas ar ģimeni, foršu pasēdēšanu, protams, olu kaujām. Pasaku kādam anglim "priecīgas Lieldienas" un uz mani skatās kā tādu jocīgu, tik ēd savas šokolādes olas un brīnās.

Laikapstākļu ziņā gan nav par ko sūdzēties-pēdējās divas nedēļas bija vismaz 21 grāds, skaidras debesis. Viņiem arī vasarā daudz siltāks nepaliek, tā kā var teikt, ka laiks bija kā vasarā- divas reizes pasauļojos pie jūras, nekad nebiju domājusi, ka aprīlī gulēšu peldkostīmā pie jūras un man būs karsts. Apkārt viss ir uzplaucis, tagad ievas zied un sācies ceriņu laiks, šodien ķiršu kokā redzēju aizmetņus ķiršiem, viss skaisti zied un smaržo. Es visu laiku priecājos, ka jūnijā visu to pašu redzēšu Latvijā- šogad man būs divi pavasari.

Šodien darbā "ar vienu aci" pa TV skatījāmies kāzas (domāju, ka man nav sīkāk jāpaskaidro, kurš precējās). Jo tuvāk šī diena nāca, jo vairāk VISUR par to runāja. Ziņas vispār nebija iespējams noskatīties bez vārdu salikuma "royal wedding", kas bija iepīts visur, kur vien to varēja iepīt. Un nemaz nesākšu runāt par to, kas darījās veikalos- tematiska krūze, spilvens, glāzes, galda piederumi, atslēgu piekariņi un tā tālāk un tā joprojām.
Lai cik ļoti kaitinoši tas viss nelikās, tomēr beigās priecājos kopā ar visiem pārējiem, skatoties tiešraidi- viņi jau nav vainīgi, ka visa pārējā pasaule jūk prātā. Lai jau veicas!

Nākamā nedēļa darbā ir ļoti mierīga. Pēc Lieldienu un tagad arī Royal wedding brīvdienām, vairums cilvēku atgriezīsies darbā, kas nozīmē, ka viesnīcā būs mazāk cilvēku. Varēsim lēnā garā darīt kādus darbiņus. Te jau bez drāmām arī neiztikt- ir karstasinīgi spāņi, sērojošs anglis, pavisam jokains ungāru pāris, vārdiem neaprakstāma taizemiete un tā tālāk. Tam visam pa vidu arī mēs- pēc gandrīz diviem šeit pavadītiem gadiem es gan neko un nevienu vairs galvā neņemu. Salīdzinot ar BNS stresu, priekš manis šis darbs ir miera oāze.

Jāuzēd zemenes ar putkrējumu un jāturpina "Moonlighting" maratons. Čau!


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru