Šodien ārā saulains laiks

Kā jau minēju iepriekš, mums te visa daba jau mostas, viss zied un plaukst. Internetā lasu, ka Latvijā vēl kupenas un lielie mīnusi- liekas tik nereāli. Nevaru iztēloties, kā tagad jums tur ir.
Šodien pastaigājām apkārt, es ar mūsu "ziepju trauku" fočēju kā nu mācēju. Lielais fočiks atstāts Latvijā, tāpēc jāiztiek ar to, kas ir ;)

3 komentāri:

Anonīms teica...

Āāā, nekārdini. Man tas sniegs jau pieriebies. Šorīt ir -12 grādi. Gribu pavasari.
P.S. Dikti smuks mētelītis. :)
P.S.2. Te Ilvija.

AiVanna - blabber teica...

es varu iztēloties, kā tas sniegs apnicis.
p.s. paldies!
p.s.2 es tev visu laiku gribu skaipā rakstīt, bet man slinkums :D

Oshainais teica...

High fife! Es tieshi to pashu secinu katru saulaino dienu, kas te pavadiita! Sleeposhanas sezona pilniigaa p*****, bet noskanjojums ta shainiigs, hehe!

Ierakstīt komentāru