Esmu pamodusies

Kopš sācies pavasaris, jūtu, ka esmu pamodusies no ziemas miega. Ja ziemā mierīgi varu vakaros pēc darba notusēt pa gultu un pie datora, tad tagad mani apstādināt ir grūti. Nepārtraukti iekšā darbojas mazs motoriņš, kas dzen mani uz priekšu, neskatoties ne uz ko.

Vakar ļoti daudz padarīju darbā, un, lai gan nākamajā rītā kājas sāpēja kā trakas, šodien neapstājos ne mirkli. No rīta braucu uz Bournemouth. Oficiālais iemesls bija nopirkt Kasparam kreklus darbam, taču "nejauši" iemaldījos pāris apģērbu veikalos un nopirku šo to arī sev :D

Kad atbraucu, paspēju iziet dārzā pasauļoties uz stundiņu, piekārtot istabu, aizgāju uz veikalu pēc kaut kā ēdama, pēc tam noskrēju gandrīz divus kilometrus, tad izcepu kotletes, un visbeidzot iegāju dušā. Tagad sēžu gultā pie datora un dzeru vīnu. Varbūt vakarā vēl iesim uz pabu.

Par skriešanu runājot- jau esmu kļuvusi atkarīga. Kad to sāku darīt, bija man viens lūzuma punkts, kad vairs negribējās. Taču tajā dienā pavisam nejauši iegāju victortiassecret.com mājaslapā, ieraudzīju supermodeles ar perfektiem augumiem, un atkal jutu dzinuli iet skriet. Kopš tā laika neesmu spējīga neskriet katru vakaru. Galu galā tās ir tikai 15-20 minūtes no manas dzīves. Labāk pavadīt tās skrienot, nekā rijot čipšus pie datora.

2 komentāri:

Oshainais teica...

Atceries, ko vecais, labais onka Bazs Lūrmens teica: "Do NOT read beauty magazines, they will only make you feel ugly."
Es savu motivāciju skriešanai atrodu labsajūtā, skaistuma etalonos ir par daudz fotošopa un bulīmijas. ;)

AiVanna - blabber teica...

tev taisnība, es tagad nokaunos par sevi :D

Ierakstīt komentāru