Nevaru izdomāt virsrakstu

Mani sauc Ivonna, un es esmu draugalkoholiķe... Respektīvi, nopirku pirms nedēļas seriāla "Friends" DVD Box setu. Visas desmit Draugu sezonas = ļoti daudz sērijas. Pašlaik esmu tikusi līdz 5.sezonas 110.sērijai. Vēl tāls ceļš man ejams. Ehh, cik grūta dzīve ;)

Tieši "pateicoties" Draugiem trīs no savām četrām brīvdienām pavadīju pie datora, skatoties vienu sēriju pēc otras, tāpēc arī te neko neesmu rakstījusi, jo nebija jau ko, turklāt nebija arī laika. Tagad man ir noteikts limits- ne vairāk kā divas sērijas dienā (lai gan parasti sanāk noskatīties vēl vienu pa virsu).

Darbā viss pamazām ieiet vecajās sliedēs- sāk uzrasties arvien vairāk viesu. Tas nozīmē, ka atkal sāks nākt iekšā stāsti par interesantiem cilvēkiem. Love it! Vismaz kaut kāds prieciņš šajā nostūrī.

Pagaidām ārā diezgan liels sals ( -3 grādi pēc Celsija). Ha, ha, es jau tagad dzirdu letiņus smejam par mūsu "lielo" aukstumu. Šorīt jau darbā kaimiņiene pukstēja, ka nav varējusi iedarbināt mašīnu.
Bet, ja neskaita pēdējo dienu salu- laiks kā pavasarī. Putniņi dzied, palmas stāv kā stāvējušas, turklāt klēpjiem sadīgušas sniegpulkstenītes. Tulpēm asni jau arī izdīguši, tagad tikai lapu plaukšana jāgaida.

Šodien uzzināju, ka vasarā mums tiks organizēts vēl viens darbinieku pasākums- bārbekjū ballīte pie jūras. Izklausās jautri. Vēl viena lieta, ko uzzināju- mēs vasarā drīkstēsim izmantot tenisa kortu. Nez vai es kādreiz saņemšos arī uzspēlēt, bet pamēģināt gribētu.

Tas viss, kas pagaidām nāk prātā...

p.s. esmu pamanījusi, ka, dzīvojot šeit, esmu kļuvusi mazāk ciniska. Varētu pat teikt, ka neesmu ciniska nemaz. To es secināju pēc tam, kad biju atbraukusi uz Latviju. Mazliet pat sabijos no šādas atklāsmes- cinisms bija mans regulārais pavadonis, ejot pa dzimtenes takām (ak, jel).

p.s.s. zinājāt, ka šitais simbols --> <3 <-- nozīmē sirsniņu? Nesaprotu. Man vairāk dupsi atgādina. Bet tas jau laikam norāda uz manu samaitātību.

1 komentārs:

ilvija.k teica...

Es arī gribu puķes. Caur šitām milzu kupenām, mēs kādu puķi ieraudzīsim ne ātrāk kā vasaras vidū. :D Būs veikalā jāiepērk narcises podiņos un jānovieto uz palodzes, varbūt pavasaris ātrāk atnāks. Kaķis arī dikti priecāsies par to. :D

Ierakstīt komentāru