Ahā!

Šodien palasīju avīzi, tāpēc jūtos ļoti gudra, visādas gudrības salasījos.
Uzmanību pievērsa raksts par to, ka viena Anglijas asociācija, kas pieskata medijus, sodījusi dažus televīzijas kanālus par to, ka tie reklāmas laiduši ēterā skaļāk nekā raidījumus, filmas vai dajebko citu. Zinu, ka sīkums, bet šī lieta mani ļoti kaitina, kad skatos TV, un vēl trakāk bija Latvijā. Skatos mierīgi, piemēram, filmu, bet, kad sākas reklāma, pat tante Jūla Pampāļos dzird manu televizoru. Saprotu, ka tas ir mārketinga paņēmiens, lai pamodinātu pusaizmigušo skatītāju, bet - comon!- tā nedrīkst. Kādam vēl sirdstrieku piebiedēs pēkšņā baurošana par jauno "Omo" veļas pulveri vai "Maxima" kārtējo akciju "Optima" līnijas produktiem. To, ka Latvijā kaut kas mainīsies gan velti cerēt, bet prieks, ka vismaz angļi kaut ko dara.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru