Jap...That`s the place


Esam laimīgi galā. Ceļš bija garš, bet viss labs,kas labi beidzas ;)
Kasparam pirmais iespaids par Londonu gan bija onanējošs plikpauris vīriešu tualetē, bet ir ok :D
Visi ir laipni. Protams, ja vilcienā uzgrūdies vecenei, kas pēc paskata jau nav ar neko apmierināta, tad visādi var gadīties (kā man :D par laimi viņai bija tik liels akcents,ka es neko nesapratu no tā, ko viņa man teica, kad kāpām ārā no vilciena)

Taču šeit Stadlendā (Studlend) gan visi ir ļoti atsaucīgi. Saka, ka mēs ļoti labi runājot angliski un tā. Visu arī saprotam.
Darbs kaulus nelauž, visu dienu ir jārosās. Tas nāk par labu,savādāk es savā vecumā biju pārāk, pārāk ierūsējusi.
Viesnīcā ir ļoti internacionāli darbinieki- no Taivānas, Spānijas, Francijas, ir arī angļi un mēs no Latvijas, ko daudzi nezin kāpēc jauc ar Lietuvu. Viņiem tas viens un tas pats.

Rīt mums ir brīvdiena, aizbrauksim uz tuvējo pilsētiņu. Lai gan man ļoti gribētos aizstaigāt arī līdz jūrai, tepat Stadlendā.

Domājam šiet palikt līdz janvārim. Tad jau redzēs, kā tālāk ies. Šveicei ar roku neesam atmetuši. Tagad, kad mums būs vairāk pieredzes, mums noteikti būs lielākas izredzes dabūt darbu tur

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru