Kosmētika un kundzītes

Viesnīcā galvenokārt apmetas vecākās paaudzes cilvēki, sākot no 40 gadiem un uz augšu, taču, istabās redzot dažādos kosmētikas līdzekļus, šķiet, ka kundzēm daudz mazāk gadu.

Populārākā smarža- Chanell, rullē arī Coco Chanell. Pūderkrēms un tonālais- arī Chanell. Večiem patīk Lacoste.

Bet, kas attiecas uz krēmiem, viennozīmīgs līderis ir Clinique ar saviem produktiem- dārgs, bet labs prieks. Nesen nopirku arī sev šo to. Viesnīcas vecenīšu gadījumā, skatos, ka ļoti,loti aktuāli ir "paceļošie krēmi". Nu tie "lift up" ar kalogēnu un ko tik vēl ne.

To visu redzot aizdomājos, ka pie mums Latvijā tipiskā omīte diez vai kaut ko tādu varētu atļauties. Un pat ja varētu, tad diez vai pirktu un lietotu. Kaut kā nevaru sasaistīt savu omu ar Chanell. Tāpat nevaru iedomāties, ka 60 gadīga latviešu omīte satrauktos par grumbām, kuras tāpat ar krēma palīdzību vairs nenoslēpt.

Šādi sīkumi liek saprast to lielo patērētāju segmenta atšķirību valstīs ar normāli funkcionējošu ekonomiku un tādās valstīs kā mūsējā Latvija. Turklāt mums no pakaļas vēl velkas Padomju mantojums ar visām vecajām vērtībām un paradumiem. Mums vēl tāls ceļš ejams.

Savukārt drēbes angļu penčiem patīk no "Marks&Spencer". "Marks&Spencer" izmisīgi cenšas piesaistīt arī jaunāku auditoriju. Viņi veido reklāmas materiālus, kur izcelts, cik moderni apģērbi ir "Marks&Spencer". Vienreiz ar Kasparu tad arī iesoļojām. Es nepārspīlēju- viss veikals oda pēc veciem cilvēkiem.

Ai, nevaru izdomāt labu nobeiguma teikumu... čau

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru